ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

[opensource-devs] Ενδιαφέρον για το GSOC 2017

  • Subject: [opensource-devs] Ενδιαφέρον για το GSOC 2017
  • From: Alex Agourakis <alexagou [ at ] yahoo [ dot ] gr>
  • Date: Wed, 15 Mar 2017 23:02:06 +0000 (UTC)
Καλησπέρα σας,
ονομάζομαι Αλέξανδρος Αγγουράκης και είμαι φοιτητής στο τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Κρήτης και διανύω το 2ο έτος των σπουδών μου. Μου αρέσει πολύ ο προγραμματισμός και βρίσκω ενδιαφέρον το να δουλέψω πάνω σε κάποιο project για το καλοκαίρι. Θα ήθελα να ρωτήσω όμως: ποιές είναι οι γνωστικές απαιτήσεις; Θα μπορέσω μόλις απο το 2ο έτος να ανταπεξέλθω σε κάτι τέτοιο; Τέλος, εκτός από γνωστικές απαιτήσεις, υπάρχει κάποιο ελάχιστο "όριο" ικανοτήτων το οποίο θα πρέπει να κατέχω;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Α.Α.

----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Γενική λίστα αλληλογραφίας που απευθύνεται σε developers/contributors έργων ανοικτού λογισμικού - A general discussion list for developers/contributors of open-source projects,
https://lists.ellak.gr/opensource-devs/listinfo.html

Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας κενό μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <opensource-devs+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.

πλοήγηση μηνυμάτων