ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Οργάνωση 1ης εκδηλωσης

Καλησπέρα σας,

δεν ξέρω εάν είμαι off-topic, αλλά έχω υλοποιήσει virtualization
χρησιμοποιώντας τις free edition των
α. Citrix XenServer (ver 5.x)
c. ESXi 4.x
(δυστυχώς δεν έχω τον χρόνο-resources να ασχοληθώ με RedHat Virtualization ή
άλλα Open Source Hypervisors όπως πχ Xen.org ... )

Εάν θέλετε κάποια πληροφορία / demo στα παραπάνω προϊόντα, ευχαρίστως να
βοηθήσω,

Με εκτίμηση,
Παναγιώτης Καραμπέρης