ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Οργάνωση 1ης εκδηλωσης

Καλησπερα,

Θα φτιάξω σήμερα το group στον linkedin. Θα το ονομάσω "ΕΛ/ΛΑΚ &
Επιχειρηματικότητα", εκτός αν υπάρχει κάποια καλύτερη ιδέα.

Τους συμμετέχοντες στη λίστα μπορείτε να τους δείτε λογικά απ' την
σελίδα πληροφοριών της λίστας:
Θα προσθέσω τη λίστα και στο ellak.gr ώστε να μπορούν πιο εύκολα να τη
βρουν όσοι ενδιαφέρονται να γραφτούν.

Όσο αναφορά την πρώτη εκδήλωση, δυστυχώς από Freiburg δεν θα μπορέσουν
να περευρεθούν λόγω φόρτου εργασίας. Παρόλα αυτά συνεχίζουμε κανονικά
για τις 26 Φλεβάρη. Αύριο ή το αργότερο τη Δευτέρα θα φύγει και Δελτίο
Τύπου για την εκδήλωση.