ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Εκδηλώσεις στο INNOVATHENS για Σεπτέμβριο, Οκτώβριο, Νοέμβριο

  • Subject: Re: Εκδηλώσεις στο INNOVATHENS για Σεπτέμβριο, Οκτώβριο, Νοέμβριο
  • From: Stefanos Kouzof <s [ dot ] kouzof [ at ] ergoq [ dot ] gr>
  • Date: Wed, 10 Sep 2014 13:42:57 +0300
Αγαπητέ Μπάμπη,

Με ενδιαφέρει να κάνουμε ξανά μια παρουσίαση στο INNOVATHENS για οργάνωση
εταιρείας με ανοικτό λογισμικό. Την προηγούμενη φορά είχαμε πει με τον κ.
Καρούνο την επόμενη παρουσίαση που θα κάνουμε να είναι πιο στοχευμένη, με
συγκεκριμένο παράδειγμα. Η παρουσίαση θα αφορά αυτή τη φορά ένα πρακτικό
παράδειγμα οργάνωσης μιας εξαγωγικής εταιρείας τροφίμων (συμφωνίες με
παραγωγούς/προμηθευτές, οργάνωση συμμετοχής σε έκθεση, επαφές με πελάτες,
πώληση, εξαγωγή). Η παρουσίαση θα περιλαμβάνει το επιχειρηματικό σχέδιο
(πως λειτουργεί μιας τέτοια επιχείρηση), πως αυτές οι λειτουργίες
υλοποιούνται σε ανοικτό λογισμικό και ποιά είναι η συνεισφορά του ανοικτού
λογισμικού στα οικονομικά της επιχείρησης (έσοδα, έξοδα, συνολικό κόστος
κτήσης λογισμικού κλπ).

Τίτλος: Εξαγωγές τροφίμων με τον ErgoQube
Παρουσίαση: Στέφανος Κουζώφ, Σαλήχ Εμίν

Θα με βόλεβε η παρουσίαση να γίνει Οκτώβριο ή Νοέμβριο, Δευτέρα ή
Παρασκευή, κατά προτίμηση όχι κοντά σε εβδομάδα εορτών (28η Οκτωβρίου,
Πολυτεχνείο κλπ). Θα είμαστε δύο άτομα, όπως την προηγούμενη φορά.

Με εκτίμηση
Στέφανος

Αυτή τη φορά να συναντηθούμε!

___________________________

        E r g o Q
   Process Management
  69, Mitropoleos str
Thessaloniki, Greece
        PC 54622
   Tel. +30 2311 242499
   Fax  +30 2311 242498
   http://www.ergoq.gr

Στις 8 Σεπτεμβρίου 2014 - 5:06 μ.μ., ο χρήστης Englezos Charalampos <
englezos [ at ] eellak [ dot ] gr> έγραψε: