ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

ανάλυση κειμένων αδειών

χαίρετε,

δημοσιεύθηκε την προηγούμενη βδομάδα στο International FOSS Law Review
το άρθρο μου για τα κείμενα των αδειών για ΕΛ/ΛΑΚ και την ανάλυσή τους.

http://bit.do/oslican

διαβάζοντάς το, θα συνειδητοποιήσετε το πόσο δύσκολη είναι η κατανόηση
των αδειών -- κάτι που ζητείται από όλους τους developers να κάνουν.
δυστυχώς δεν έχω άμεση και εύκολη λύση :-)

--
-- zvr --