ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Για τη Βικιπαίδεια

κάποιες από τις ερωτήσεις που έχουν διατυπωθεί στη λίστα, θα τις κάνω και
την πέμπτη στο workshop που θα γίνει στα εργαστήρια της σχολής μου.

οπότε θα προσπαθήσω να κερδίσω και τις σωστές απαντήσεις ώστε να λυθούν αυτά
τα θέματα!

(άλλωστε πολλά από αυτά που ρωτάτε, θα ήθελα να τα μάθω και εγώ :D)

Καλή συνέχεια,
Αντώνης