ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Wikipedia Workshops

Καλημέρα Νίκο.
Κι εγώ ξαφνιάστηκα από τη μαζική εκδήλωση για διαγραφές. Πρέπει να ξέρει
κανείς, από προσωπική εμπειρία, ότι για να ξεκινήσει να γράψει στην
βικιπαίδεια
μπορεί να είναι ελαφρώς δύσκολο στην αρχή με την έννοια ότι πρέπει να
γνωρίζει αρκετά καλά το αντικείμενο για το οποίο γράφει κατά πρώτον.
Κατά δεύτερον, είναι εξαιρετικά απλά τα πρώτα βήματα, και προφανής η
διαδικασία, με εξαίρεση τη διασάφηση κάποιων λεπτομερειών. Γι αυτές
τις λεπτομέρειες υπάρχουν οι λίστες και τα workshops. Κατά τ'άλλα, όποιος
έχει καλή θέληση, βοηθάει..
Δέσποινα Πλευριά