ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: παρακαλώ ενημερώστε με πως θα τεθώ εκτός λίστας, ευχαριστώ

  • Subject: Re: παρακαλώ ενημερώστε με πως θα τεθώ εκτός λίστας, ευχαριστώ
  • From: "Mina Theofilatou" <theoth [ at ] otenet [ dot ] gr>
  • Date: Wed, 23 Mar 2011 23:33:46 +0200
Νικόλαε κι εγώ ακριβώς την ίδια απορία έχω!!! Έχουμε πει οι λίγοι (;;;;) που ΘΕΛΟΥΜΕ να μείνουμε στη λίστα ότι είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ να διαγραφούν αυτοί που δεν θέλουν να μείνουν!!! Να τα πούμε βήμα βήμα;

(ο σύνδεσμος υπάρχει στο κάτω μέρος κάθε e-mail που έρχεται από τη λίστα, δλδ τον έχετε λάβει τουλάχιστον 50 φορές)
2) Κατεβαίνεις εκεί που λέει "Mywikipedia Subscribers"
3) Στο πεδίο "To unsubscribe from Mywikipedia, get a password reminder, or change your subscription options enter your subscription email address:" γράφεις το email σου
4) Πατάς στο "κουμπί" "Unsubscribe or edit options"
5) Στο πεδίο "Unsubscribe" πατάς το κουμπί "Unsubscribe" - από το σημείο αυτό και μετά εγώ προσωπικά ΔΕΝ προχώρησα γιατί ΔΕΝ θέλω να διαγραφώ, αλλά
6) Λογικά θα σας έρθει ένα mail με ένα σύνδεσμο, στον οποίο θα πρέπει να κάνετε κλικ για να ολοκληρωθεί η διαδικασία διαγραφής.

Πιο λιανά δεν γίνεται!!!!

Ακολουθήστε λοιπόν τις παραπάνω οδηγίες, και θα απαλλαγείτε μια για πάντα από τα μηνύματα της λίστας, και θα συνεχίσουμε κι εμείς οι υπόλοιποι τη συζήτηση...

Καλή συνέχεια:)

Μίνα Θεοφιλάτου