  From: John Sarlis
  To: "Λίστα Συζήτησης για τη δράση mywikipedia.gr"
  Sent: Friday, March 25, 2011 1:17 PM
  Subject: Re: Χρόνια πολλά:)

  Εγώ έχω μια απορία: γιατί να γραφτούνε όλοι αυτοί και μετά να ξεγραφτούνε; ας μη γραφόντουσαν καθόλου στη λίστα

  Γιάννης
  Στις 25/03/2011 11:21 πμ, ο/η Despoina Plevria έγραψε:
    Και επιμένουμε να προσπαθούμε να γράφουμε αν και τα λήμματα που γράφουμε θέλουν συνήθως επέκταση,
    ή κάποιου άλλου είδους επεξεργασία. Αυτό προκύπτει συνήθως μόλις ξεκινήσεις κάποιο λήμμα :-)
    Δέσποινα