ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Πρόσκληση για τον εμπλουτισμό της Wikipedia

  • Subject: Re: Πρόσκληση για τον εμπλουτισμό της Wikipedia
  • From: "Theodoros G. Karounos" <karounos [ at ] eellak [ dot ] gr>
  • Date: Mon, 28 Mar 2011 00:56:14 +0300
Πρόταση μπορούν να καταθέσουν όποιοι ενδιαφέρονται, δεν απαιτείται να
έχουν υπηρεσιακή σχέση με τον Δήμο,  αρκεί η πρόταση να καλύπτει
θεματολογικά τον Δήμο.

Στόχος μας είναι η πρόταση που θα υλοποιηθεί να αξιοποιηθεί ως
υπόδειγμα και για άλλους Δήμους.

Η υπόθεση που κάνουμε είναι ότι καλογραμμένα άρθρα για ένα Δήμο έχουν
πολύ μεγαλύτερη άξια από οποιαδήποτε άλλη μορφή προώθησης γιατί η
wikipedia είναι ο 6ος δημοφιλέστερος δικτυακός τόπος παγκοσμίως...

Θ.Καρούνος