ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Οργάνωση εργαστηρίου για τον εμπλουτισμό της Wikipedia στην Καστοριά

  • Subject: Οργάνωση εργαστηρίου για τον εμπλουτισμό της Wikipedia στην Καστοριά
  • From: ΑΛΧΑΣΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ <nalchas [ at ] sch [ dot ] gr>
  • Date: Wed, 06 Apr 2011 10:11:53 -0000
Καλημέρα κε Εγγλέζο

λέγομαι Νίκος Αλχασίδης και είμαι υπεύθυνοε Πολιτιστικών θεμάτων για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Ν. Καστοριάς.

Είμαι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στη διδακτική των νέων τεχνολογιών και συνεργάτης της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Καστοριάς

Θα με ενδιέφερε λοιπόν η οργάνωση ενός εργαστηρίου στην Καστοριά για τον εμπλουτισμό της Wikipedia. Περιμένω λοιπόν τις προτάσεις σας.

Με εκτίμηση Αλχασίδης Νίκος

This mail sent through Greek School Network: http://www.sch.gr/