ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Βοήθεια για τη διοργάνωση εργαστηρίου στη Νέα Σμύρνη, Παρασκευή 6/5/2011

  • Subject: Βοήθεια για τη διοργάνωση εργαστηρίου στη Νέα Σμύρνη, Παρασκευή 6/5/2011
  • From: elektra pavlaki <elektrapav [ at ] yahoo [ dot ] gr>
  • Date: Tue, 3 May 2011 17:16:50 +0100 (BST)
Καλησπέρα σε όλους.
Ονομάζομαι Ηλέκτρα Παυλάκη και είμαι φοιτήτρια
στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα New Media του Universty of Amsterdam. Επέλεξα
 ως θέμα της πτυχιακής μου την ανάπτυξη της Βικιπαίδειας και την μελέτη
της αντίστοιχης καμπάνιας, στοχεύοντας να ερευνήσω κυρίως τις σχέσεις
που αναπτύσσονται ανάμεσα στα μέλη της κοινότητας των Βικιπαιδιστών,
αλλά και τη διαδικασία λήψης αποφάσεων.
Έχω ήδη παρακολουθήσει ένα εργαστήριο (Λάρισα) και γνώρισα κάποιους
από εσάς. Σκοπός μου είναι να παρευρεθώ σε όσα περισσότερα εργαστήρια
μπορώ, αλλά να βοηθήσω και στη διοργάνωση εργαστηρίων σε σχολεία, που θα
 απευθύνονται κυρίως σε μαθητές.
Την Παρασκευή 6/5 κατάφερα να κλείσω ραντεβού στο 4ο Λύκειο Νέας
Σμύρνης για τις πρωινές ώρες (Λέω κατάφερα γιατί σύντομα ξεκινάει η
εξεταστική περίοδος). Θα ήθελα λοιπόν να ζητήσω τη βοήθεια των πιο
έμπειρων διαχειριστών: είτε να έρθουν μαζί μου στην παρουσίαση, εάν
κάποιος είναι διαθέσιμος είτε παρέχοντας συμβουλές.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Ηλέκτρα

πλοήγηση μηνυμάτων