ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Διάκριση poster με θέμα wikipedia σε ευρωπαϊκό συνέδριο εκπαιδευτικών

  • Subject: Re: Διάκριση poster με θέμα wikipedia σε ευρωπαϊκό συνέδριο εκπαιδευτικών
  • From: "Mina Theofilatou" <theoth [ at ] otenet [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 12 May 2011 18:51:08 +0300
Σας ευχαριστώ όλους:)

Δεν προλαβαίνω τώρα να γράψω περισσότερα, αφού φεύγω σε λίγο για δουλειά... αλλά Γιάννη ναι, μπορώ να τη μεταφράσω (δεν σας έχω πει την άλλη ιδιότητά μου: έχω στο ενεργητικό μου πάνω από 7000 σελίδες μετάφρασης γραπτών και γύρω στα 40 συνέδρια ταυτόχρονης [καμπίνα με ακουστικά και συχνά ρελέ] και άλλα τόσα διαδοχικής μετάφρασης) και ναι Κων/νε, μπορείς να την ανεβάσεις με τη sharealike 3.0:). Ευγενία θα δω αργότερα το i-participate... Μπάμπη συμφωνώ, το "δασκάλα" είναι τίτλος τιμής, πιο κοντά στην ελληνική παράδοση και πραγματικότητα από το "καθηγήτρια". Σ'ευχαριστώ... και ειδικά για τις ευχές για υγεία στην οικογένειά μου, ξέρεις πόσο τις χρειαζόμαστε...

Τα ξαναλέμε αργότερα!
Μίνα