ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Mywikipedia Digest, Vol 5, Issue 8

Η Wikimania ήταν για εμένα χωρίς υπερβολή εμπειρία ζωής. Για να μιλήσω με νούμερα, που μερικές φορές αντανακλούν καλύτερα την πραγματικότητα από τις λέξεις, στη Χάιφα ήταν 650 άνθρωποι από 56 χώρες που παρακολούθησαν 125 παρουσιάσεις μέσα σε 3 ημέρες. Βέβαια να αναφέρω ότι το ποσοστό των γυναικών ήταν μόλις 22%.

Στην παρουσίασή μου συστήθηκα ως "newbie". Πράγματι, οι συνεισφορές μου δεν ξεπερνούν τις 30. Πιστεύω λοιπόν ως newbie ότι η wikimania είχε πολλά μαθήματα να δώσει:
1. Η μαζική συμμετοχή μπορεί να διαλύσει τους "περιφραγμένους τοίχους". Η φετινή Wikimania είχε τη μεγαλύτερη συμμετοχή από κάθε άλλη χρονιά. Άρα ήταν πολλοί αυτοί που συμφώνησαν ότι οι αποφάσεις κυβερνήσεων δεν είναι πάντα και αποφάσεις λαών.

2. Οι αντιδράσεις και τα εμπόδια μπορούν να "πεισμώσουν" και να οδηγήσουν σε ένα καλύτερο αποτέλεσμα. Πράγματι, οι Ισραηλινοί "πείσμωσαν" και έβαλαν τα δυνατά τους για να φέρουν εις πέρας μια άρτια διοργάνωση.

3. Η Wikipedia δεν σταματά ποτέ να με εκπλήσσει. Μιλώντας στη διάρκεια ενός πάρτυ με κάποιον Καζακστανό, έμαθα ότι η δική τους εγκυκλοπαίδεια από 7.000 άρθρα εκτοξεύτηκε στα 69.415 μέσα σε ελάχιστους μήνες! Αυτό γιατί κατάφεραν να πείσουν έναν εκδότη εγκυκλοπαίδειας να "απελευθερώσει" 50 τόμους στην Wikipedia. Τώρα δουλεύουν το υπόμνημα που θα στείλουν στον Υπουργό Παιδείας για να ενταχθεί η σύνταξη άρθρων της Wikipedia επίσημα ως μάθημα στα πανεπιστήμια (στα πλάισια του μαθήματος Πληροφορικής). Δύο μέρες αργότερα ο Jimmy Wales θα ανέφερε το
 Καζακστάν ως παράδειγμα προς μίμηση αφού οι χρήστες ανέβηκαν από τους 15 σε πάνω από 200.

4. "Μήπως πρέπει να κάνετε chapter?". Είναι η ερώτηση που ακούσαμε συχνότερα. Μήπως κάτι ξέρουν;

Θα είχα πολλά να πω ακόμα, αλλά φοβάμαι μην βγει το post "σεντόνι".

Ηλεκτρα

--- Στις Τετ., 10/08/11, ο/η mywikipedia-request [ at ] ellak [ dot ] gr <mywikipedia-request [ at ] ellak [ dot ] gr> έγραψε: