ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Πρόχειρα Στατιστικά

Μίνα, μπορείς να ζητήσεις να δεις την άποψή μου για την αγωνία σου στην εργασία της Ηλέκτρας.

Μάνος Κεφαλάς

From: theoth [ at ] otenet [ dot ] gr
To: mywikipedia [ at ] ellak [ dot ] gr
Date: Wed, 17 Aug 2011 00:30:46 +0300
Subject: Πρόχειρα Στατιστικά

Καλησπέρα σε όλους:)

Έκανα κάποιους πρόχειρους υπολογισμούς στο μυαλό μου, και ήθελα να τους μοιραστώ μαζί σας...

Άρχισα να ασχολούμαι με τη Βικιπαίδεια το Φεβ. του 2007. Τον Ιούνιο του 07 τα άρθρα είχαν μόλις ξεπεράσει το "φράγμα" των 20.000... (το θυμάμαι γιατί είχα κάνει παρουσίαση σε σχολική γιορτή μας και είχα αναφέρει τον αριθμό).

Άρα τον Φεβρουάριο 07 ήταν στο τσακ για 20.000... πέρασαν το Φεβ 07- Φεβ 08, Φεβ 08- Φεβ 09, Φεβ 09- Φεβ 10, Φεβ 10 - Φεβ 11. Φτάνοντας στο Φεβρουάριο του 11, τα άρθρα ήταν στο τσακ να φτάσουν τα 60.000 (θυμάμαι το είχα αναφέρει στην εκδήλωση Wikipedia 10 που κάναμε στο σχολείο). Δηλαδή σε 4 χρόνια είχαμε - χοντρικά - μέσο ρυθμό αύξησης 10.000 άρθρα το χρόνο.

Σχεδόν την ίδια εποχή (Φεβ 11) άρχισε να τρέχει η καμπάνια εμπλουτισμού. Και φτάνουμε στον Αύγουστο του 11, και έχουμε σήμερα 64.074 άρθρα. Δλδ δεν φαίνεται καν σίγουρο να φτάσουμε τα 10.000 άρθρα μέχρι το Φεβ 12, παρά το γεγονός ότι για πρώτη φορά στο ιστορικό της Βικιπαίδειας έχει τρέξει μια τέτοια καμπάνια σε όλη την Ελλάδα! Μήπως κάτι δεν πάει καλά;;;

Δεν είμαι "στατιστικολόγος" και κάνω απλά χοντρικές εκτιμήσεις. Αλλά θα ήθελα κάποιον αρμόδιο από το "Δες το Ψηφιακά", ΕΛΛΑΚ, Υπουργείο Παιδείας, mywikipedia etc. να ερμηνεύσει την απογοητευτική αυτή εικόνα...

Με την ευκαιρία, να πω δυο πράγματα ακόμα:

1) Έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον από τον οργανισμό "Κιβωτός του Κόσμου" για διενέρεγεια workshop στον χώρο τους (το ανέφερα μέσω mail όταν κατέθεσα εκεί τα χρήματα αντί μνημοσύνου του αδελφού μου). Υπάρχει ενδιαφέρον/δυνατότητα για κάτι τέτοιο; Σίγουρα θα ήταν ωφέλιμο για τα παιδιά της Κιβωτού.

2) Μου ζητήθηκε από Βρυξέλλες (Scientix) να κάνω "Wikipedia in Teaching" workshop στην Πράγα στο Spice Summer Academy (26-28 Αυγούστου). Έχω έτοιμο το concept, τώρα ολοκληρώνω το υλικό και όταν γυρίσω θα μεταφέρω εντυπώσεις και θα ανεβάσω το υλικό.

(Ενσωμάτωσα τα δυο παραπάνω στο παρόν μήνυμα για να μην πέσουν στη λίστα ταυτόχρονα 3 διαφορετικά και διαμαρτυρηθούν κάποιοι για spamming, όπως παλιότερα. Αν είναι προτιμότερο να χωριστούν, ας μου πει κάποιος αρμόδιος...)

Καλή συνέχεια σε όλους:)
Μίνα
_______________________________________________ Mywikipedia mailing list Mywikipedia [ at ] ellak [ dot ] gr http://lists.ellak.gr/listinfo/mywikipedia