ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Έκθεση WebWorldExpo 2011

Δεν βλέπω πως αυτή την έκθεση μπορεί να είναι ενδιαφέρουσα για την
Βικιπαίδεια. Το ότι έχει σχέση με το internet δεν σημαίνει ότι είναι και ο
κατάλληλος χώρος για την Βικιπαίδεια. Είναι ιδιαίτερα επιχειρηματικός ο
χαρακτήρας της και όπως φαίνεσται κοινό-στόχος της είναι εταιρείες προβολής
και καταναλωτές που θέλουν *να προβληθούν στο διαδίκτυο*. Πέρα από το ότι
απέχει πολύ από οτιδήποτε θα μπορούσε να είναι ένα target group για την
Βικιπαίδεια, *η συμμετοχή και προβολή της Βικιπαίδειας εκεί θα μπορούσε να
δώσει την λανθασμένη έμπνευση ότι η Βικιπαίδεια μπορεί να είναι ένας χώρος
και τρόπος προβολής*. Το αντίθετο. Προτείνω να μην αναφερθεί καν το όνομα
της Βικιπαίδειας σε ένα τέτοιο χώρο.

Κωνσταντίνος Σταμπουλής
geraki [ at ] geraki [ dot ] gr
http://www.geraki.gr

Στις 29 Σεπτεμβρίου 2011 10:24 π.μ., ο χρήστης Englezos Charalmpos <
englezos [ at ] eellak [ dot ] gr> έγραψε: