  From: Metasound Project
  To: Λίστα Συζήτησης για τη δράση mywikipedia.gr
  Sent: Saturday, October 01, 2011 8:01 AM
  Subject: Re: Οφείλω συγγνώμη...

  καλοί μου συνάδελφοι, που βρίσκουμε Link για αυτό το πολυσυζητημένο τετράδιο;

  2011/9/30 Mina Theofilatou <theoth [ at ] otenet [ dot ] gr>

    στην ΕΕΛ/ΛΑΚ που κατέκρινα την αναφορά της "εθελοντικής και αφιλοκερδούς" προσφοράς του υλικού μου για την εκτύπωση του Τετραδίου.

    Χτες μια φίλη και συνάδελφος καθηγήτρια ξεφύλλιζε το Τετράδιο, της εξήγησα το "ιστορικό" του, της εξήγησα τα "οικόσημα" στο οπισθόφυλλο... και τι μου είπε:
    ¨
    "Καλά, το ξέρεις ότι όποιος το δει αυτό θα νομίσει ότι είσαι το μεγαλύτερο βύσμα του Υπουργείου Παιδείας;;;"

    Έπαθα σοκ, εφιαλτικό, ούτε που μου πέρασε ποτέ από το μυαλό ότι θα δημιουργούσε τέτοιους συνειρμούς...
    (στους άσχετους βέβαια με το εγχείρημα της Βικιπαίδειας, γιατί αυτοί που ξέρουν καταλαβαίνουν... όμως κι αυτή μίλησε ως άσχετη: δεν έχει ασχοληθεί, δεν ξέρει τη φιλοσοφία, δεν ξέρει την εξ'ορισμού αρχή της εθελοντικής συνεισφοράς, και στο κάτω-κάτω οι άσχετοι είναι το κοινό-στόχος μας)

    Δυστυχώς αυτή είναι η ελληνική πραγματικότητα. Μπάμπη (Εγγλέζο), αν δεν κάνω λάθος εσύ το είχες αναφέρει πρώτος, σου ζητάω ταπεινά συγγνώμη (χωρίς ίχνος ειρωνείας).

    Αυτά παθαίνουμε όταν ξεχνάμε σε ποια χώρα ζούμε...

    Με την ευκαιρία, να ρωτήσω αν θα μπορούσατε να μου στείλετε μερικά αντίτυπα ακόμη για να τα μοιράσω στους μαθητές μου, ετοιμάζουμε σπουδαία πράγματα:))))

    Καλή συνέχεια,

    Μ.Θ.

    Υ.Γ. Ανάμεσα στις τόσες υποχρεώσεις, προβλήματα τρεχάματα κλπ. (που δυστυχώς όλο και αυξάνονται, τη Δευτέρα θα μάθουμε αν προέκυψε κι ΑΛΛΟ σοβαρό πρόβλημα υγείας στην οικογένεια, όποιος πιστεύει ας κάνει μια ευχή-προσευχή για μένα), έγραψα δυο άρθρα τη βδομάδα που πέρασε (ένα στην ελληνική, ένα στην αγγλική που θα το μεταφράσω και για την ελληνική). Γράψτε και σεις (εννοώ οι της καμπάνιας) κανένα άρθρο... πιστέψτε στον στόχο ως όραμα και όχι αριθμό... έχετε υλικό να συνεισφέρετε, επιστήμονες και επιχειρηματίες είστε...