ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Students Contribute to Wikipedia Content andCredibility

  • Subject: Re: Students Contribute to Wikipedia Content andCredibility
  • From: "Mina Theofilatou" <theoth [ at ] otenet [ dot ] gr>
  • Date: Tue, 8 Nov 2011 08:12:19 +0200
Πολύ ενδιαφέρον το άρθρο... εγώ "φωνάζω" και το εφαρμόζω 4 χρόνια τώρα. Αλλά ποιος με ακούει... (εννοώ από το στενότερο και ευρύτερο κύκλο των συναδέλφων μου). Πρόχειρα στατιστικά (πάλι): μέσα σε 4 χρόνια ένα σχολείο (το δικό μας) συνεισφέρει χοντρικά 50 άρθρα και 100 φωτογραφίες. Σε ένα χρόνο δλδ, χοντρικά 10. Τα περισσότερα έχουν προκύψει από περιβαλλοντικά/πολιτιστικά προγράμματα. Τρέχουν εκατοντάδες κάθε χρόνο σε όλα τα σχολεία της Ελλάδας. Αν κάθε τέτοιο σχολείο συνεισέφερε έστω και ΕΝΑ άρθρο, θα είχαμε πάνω 1000 άρθρα το χρόνο μόνο και  μόνο από τα προγράμματα. Τεσπα... ο δε "δείκτης" μόλις πριν λίγες μέρες ξεκόλλησε από το κατώφλι 65Κ.

Εγώ έχω εξαφανιστεί, γιατί έχω δώσει προτεραιότητα σε άλλο, πιο κρίσιμο και σημαντικό για την εποχή μας project. Δεν προλαβαίνω στην παρούσα φάση να ασχοληθώ με Wikimedia. Θα κοινοποιήσω τι κάνουμε γύρω στα Χριστούγεννα, αν όλα πάνε καλά... έχει σχέση με εθελοντισμό. Θα το ξεκινήσουμε πιλοτικά εδώ, αλλά μπορεί να εφαρμοστεί κυριολεκτικά οπουδήποτε.

Καλή συνέχεια σε όλους:)

Μίνα
  Ενδιαφεροντα παραδειγματα χρησης της wikipedia στην εκπαίδευση

  Students Contribute to Wikipedia Content and Credibility
  http://mindshift.kqed.org/2011/11/students-contribute-to-wikipedia-content-and-credibility/