ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Ανοιχτό σεμινάριο: Wikidata και πως οργανώνει η Wikipedia τα δεδομένα της

  • Subject: Ανοιχτό σεμινάριο: Wikidata και πως οργανώνει η Wikipedia τα δεδομένα της
  • From: Konstantinos Stampoulis <geraki [ at ] geraki [ dot ] gr>
  • Date: Wed, 26 Nov 2014 18:23:47 +0200
Τα Wikidata <http://www.wikidata.org/>, το αδελφικό εγχείρημα της
Wikipedia, έγιναν κι όλας 2 ετών!

Με αφορμή αυτό το γεγονός διοργανώνεται από το OpenThessaloniki
<http://www.openthessaloniki.org/>,  το Wikimedia User Group Greece
<http://wiki.wikimedia.gr/>, και τη Μονάδα Αριστείας Ανοιχτού Λογισμικού
του ΑΠΘ, σεμινάριο με θέμα:

*Wikidata: Ας μάθουμε την δύναμη των δεδομένων της Wikipedia λίγο καλύτερα.*

*Πέμπτη 27/11/2014, 19:00*

Τμήμα Πληροφορικής Α.Π.Θ
<https://www.google.com/maps/place/Leof.+Eth.+Antistaseos+17,+Kalamaria+551+34,+Greece/@40.5881174,22.9613561,17z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x14a83f2c23f8b33d:0xd69451ebde1afa4f?hl=en>.
Εθνικής Αντιστάσεως 16, Καλαμαριά, Θεσσαλονίκη

Τα Wikidata είναι μια ελεύθερη διασυνδεδεμένη βάση δεδομένων που μπορεί να
διαβαστεί και να τροποποιηθεί τόσο από ανθρώπους όσο και από μηχανές.
Ουσιαστικά τα Wikidata είναι μια κεντρική αποθήκη δομημένων δεδομένων της
Wikimedia. Τα περιεχόμενα των Wikidata είναι διαθέσιμα με ελεύθερη άδεια,
μπορούν να εξαχθούν χρησιμοποιώντας στάνταρ πρότυπα, και να διασυνδεθούν με
άλλα σύνολα δεδομένων στο διαδίκτυο. Ήδη τα Wikidata αναδεικνύονται ως το
κεντρικό αποθετήριο δεδομένων για χρήση στην Wikipedia.

Την παρουσίαση θα κάνει ο Κωνσταντίνος Σταμπουλής, διαχειριστής της
Wikipedia και μέλος του WM CUG Greece <http://wiki.wikimedia.gr>.

Το σεμινάριο είναι δωρεάν και ανοιχτό για όλους.

Περισσότερα για τα Wikidata και για το σεμινάριο εδώ:

   - http://www.openthessaloniki.org/2014/11/23/wikidata-seminar/
   - Facebook Event
   <https://www.facebook.com/events/899810653384577/?sid_reminder=3922829575465205760>

Konstantinos Stampoulis
geraki [ at ] geraki [ dot ] gr
http://www.geraki.gr

----
Συνεισφέρετε στην Βικιπαίδεια. https://el.wikipedia.org
Φτιάξτε λογαριασμό στο Dropbox:  https://db.tt/G0jOavL
Οι παραπάνω απόψεις είναι προσωπικές και δεν εκφράζουν παρά μόνο εμένα. Το
μήνυμα θεωρείται εμπιστευτικό μόνο εάν το έχω ζητήσει ρητά, διαφορετικά
μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε σε οποιαδήποτε δημόσια συζήτηση. Δεν έχω
τίποτε να κρύψω. :-)