ΕΕΛΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [mycontent] Νέο άρθρο με τίτλο Τα θέματα της εκκαθάρισης και της αδειοδότησης δικαιωμάτων του πολιτιστικού περιεχομένου σε διαδικτυακή εκδήλωση του ΕΚΤ δημοσιεύθηκε στο mycontent.ellak.gr

  • Subject: Re: [mycontent] Νέο άρθρο με τίτλο Τα θέματα της εκκαθάρισης και της αδειοδότησης δικαιωμάτων του πολιτιστικού περιεχομένου σε διαδικτυακή εκδήλωση του ΕΚΤ δημοσιεύθηκε στο mycontent.ellak.gr
  • From: Eirini Delikoura <delikoura [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Wed, 23 Nov 2022 09:13:04 +0200
Κορίτσια,
Καλημέρα! Το παρακολούθησα χθες και είναι πολύ ενδιαφέρον και κυρίως
κατανοητό! Σου μένουν πράγματα.....όποτε βρείτε χρόνο, νομίζω ότι αξίζει να
το παρακολουθήσετε! Ο Χίου μας δίδασκε και στο μεταπτυχιακό και ήταν καλός.
Νομίζω μια φορά είχε έρθει και η Μαρκέλλου που είναι και αυτή εξαιρετική....

Ειρήνη

Στις Τρί 22 Νοε 2022 στις 9:36 π.μ., ο/η ΕΕΛΛΑΚ <info [ at ] eellak [ dot ] gr> έγραψε:

--

*Ειρήνη Δεληκούρα*

*Βιβλιοθηκονόμος*

*Γ.Ν.Α."ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟ"*

*ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ*
*ΤΗΛ.: 213-2088612,8427*
*library [ at ] hippocratio [ dot ] gr <library [ at ] hippocratio [ dot ] gr>, delikoura [ at ] gmail [ dot ] com
<delikoura [ at ] gmail [ dot ] com>*
----