ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Re: 1h seira askhsewn

On Friday 01 November 2002 23:45, Alexios Zavras wrote:

> [...]
>
> To "Oikonomiko Panepisthmio" ws ekpaideytiko idryma den prowthei kanena
> sygekrimeno logismiko (akomh).  Apla afhnei eleytheroys toys ergazomenoys
> na xrhsimopoioyn opoia ypodomh theloyn kai epilegoyn ekeinoi.
>
> Sth sygkekrimenh periptwsh, bebaia, to Panepisthmio prosferei
> kai thn ypodomh (mhxanhmata me Microsoft Windows kai Word)
> gia na diabasoyn thn ekfwnhsh oloi oi foithtes...

Η αξία όμως του Internet είναι η πρόσβαση στην πληροφορία από
οποιοδήποτε σημείο του κόσμου, όχι μόνο από το εργαστήριο.
Η "δικτύωση" που λέει και ο καθηγητής Κουρκουμπέτης
.
Εν τω μεταξύ, εγώ εργάζομαι και δυσκολεύομαι να πηγαίνω συχνά στο εργαστήριο.
Αν πάω όμως, θα επιβαρύνω περισσότερο ένα ήδη κορεσμένο εργαστήριο
με απαρχαιωμένο εξοπλισμό.

Προσέξτε επίσης, ότι η ελευθερία του προσωπικού να χρησιμοποιήσει
κάποιο κλειστό φορμάτ, εξαφάνισε την δική μου ελευθερία να χρησιμοποιήσω
ελεύθερο λογισμικό.

Αφού το Word μπορεί πολύ εύκολα να αποθηκεύσει ως html, γιατί να μην
γίνεται έτσι; Οι εργαζόμενοι θα δουλεύουν όπως θέλουν, και οι πάντες
θα έχουν προβαση στο αποτέλεσμα. Είναι νομίζω πολύ εύκολο να γίνει.

> [kai fysika oyte egw milaw ek meroys toy epishmoy Panepisthmioy]

(Αυτή τη φορά κάνω λίγο πιο ιδιωτική τη συζήτηση για να μη ζαλίζω
τους πρωτοετείς).

--
Νίκος Κανελλόπουλος
www.himaira.net