ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: polytonika

	Η παρακάτω δουλειά της ανάγνωσης πολυτονικών κειμένων από την κονσόλα
είναι από το Λευτέρη Δημητρουλάκη <edimitro [ at ] tee [ dot ] gr>.

	Λόγω σφάλματος εμφανίστηκε το δικό μου e-mail ως αποστολέας του
μηνύματος.

	Η δική μου συμμετοχή ήταν μόνο ως 'publicity officer'.

Καλές Γιορτές,
σίμος

Στις 22/Απρ/2003, ημέρα Τρίτη και ώρα 16:36, ο/η Simos Xenitellis
έγραψε: