ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Re: [Fs-oss] ενδιαφέρον για συγγραφή βιβλίου

  • Subject: Re: Re: [Fs-oss] ενδιαφέρον για συγγραφή βιβλίου
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Mon, 28 Apr 2003 12:11:50 +0300
On Monday 28 April 2003 00:45, you wrote:
> Orea, ta eida. Ta ta kani ola enas? 8a moirastei? ti 8a ginei akribos?

[κάνω cc και στη λίστα]

Αυτά είναι η πρότασή μου για να αναλάβω την συγγραφή του βιβλίου
για το Debian. Έχω μιλήσει με τον κ. Δημήτρη Κορμπέτη και του εκδήλωσα
το ενδιαφέρον μου γι' αυτήν την κίνηση. Η αποστολή στην λίστα έχει ως σκοπό
την διαμόρφωση και βελτιστοποίηση του πίνακα περιεχομένων πάνω στον οποίο
θα βασιστεί το βιβλίο. Αν έχετε κάποιες ιδέες για αλλαγές, προσθήκες ή
οτιδήποτε άλλο, παρακαλώ μη διστάσετε να τα στείλετε στη λίστα. Το σημαντικό
είναι να βγεί ένα καλό και χρήσιμο βιβλίο, ανεξαρτήτως του ποιος θα το
αναλάβει.

--
Konstantinos Margaritis
Debian Developer