ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: OpenOffice.org CD - diefkriniseis

Καλημέρα σας.
Παρατηρούμε όλοι ότι υπάρχει μία "παγωμάρα", ένα άσχημο κλίμα το οποίο εμείς πιστεύουμε ότι προήλθε από  λάθος και όχι από κακή πρόθεση.
Επειδή λοιπόν το θεωρούμε λάθος, πιστεύουμε ότι δεν υπάρχει λόγος να συντηρείται αυτό το άσχημο κλίμα.
Όπως είπε και ο Δημήτρης, είναι σαφές στα μέλη της λίστας το ποιος έκανε τι, δυστυχώς όμως τα μέλη της λίστας είναι απελπιστικά λίγα, συγκριτικά με το πόσοι τελικά θα έπρεπε να το ξέρουν.

Θα θέλαμε να προτείνουμε (και ας το κρίνουν οι υπεύθυνοι) να αναρτηθεί ένα νέο άρθρο στο ΕΛΛΑΚ ως παρόραμα / διορθωτικό, το οποίο θα λέει απλά ότι εκ παραδρομής / κακής συνεννόησης / οτιδήποτε συνέβη, στο CD που κυκλοφόρησε από τα ΝΕΑ δεν αναφέρθηκαν όλα τα credits, γι αυτό θα θέλαμε να συμπληρώσουμε τους x, y, z οι οποίοι ασχολήθηκαν με τα α - β - γ επιμέρους τμήματα. Αυτό είναι μία επίσημη αναγνώριση του λάθους και αντίστοιχα μία ηθική επιβράβευση των εμπλεκομένων.
Αντίστοιχα, και οι υπεύθυνοι του spell checker να κάνουν την αντίστοιχη κίνηση από τη μεριά τους για να λήξει το θέμα, (εφόσον το θέμα είναι η μη ανάρτηση των ονομάτων, θεωρούμε ότι μόλις αυτά αναρτηθούν καπού, η σχετική σελίδα του ispell.source.gr θα πάψει να υφίσταται).

Δεν έχουμε συνεννοηθεί με κανένα για αυτές τις προτάσεις που κάναμε, απλά τις θεωρούμε ως τις βέλτιστες για να λυθεί η παρεξήγηση χωρίς να προκληθεί (περαιτέρω) ζημία σε κανένα από τους εμπλεκόμενους.

InterZone