ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: debian & ellhnika

On Fri, 20 Jun 2003 05:18:34 +0300
Vasilis Vasaitis <vvas [ at ] hal [ dot ] csd [ dot ] auth [ dot ] gr> wrote:

>   Ενδιαφέρουσα προσπάθεια, αλλά θα την χαρακτήριζα κάπως υποβέλτιστη.

Βασίλη

Για τον χρήστη που δεν έχει καθόλου ελληνικά καλύτερα ένας ...
υποβέλτιστος τρόπος, όπως τον ονομάζεις, που δουλεύει παρά τίποτα.

Ο σκοπός μου ήταν να περιγράψω με ακρίβεια τα βήματα που έκανα για
ρύθμιση ελληνικών στο debian, ελλείψει ύπαρξης άλλων οδηγιών.

Η καλοπροαίρετη κριτική είναι πάντοτε ευπρόσδεκτη. Σε γενικές γραμμές
δέχομαι τις παρατηρήσεις και είναι σαφές πως μου ξέφυγε "ο debian
τρόπος" σε κάποια σημεία.

--
Serafeim Zanikolas
http://www.it.teithe.gr/~serzan/