ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: BIOS screenshot?

Στις Τρι 08 Ιουλ 2003 23:19, ο/η Konstantinos Margaritis έγραψε:> Καλημέρα,>   Είμαι στα τελικά του οδηγού του Debian. Τα περισσότερα screenshots τα έχω> πάρει (χάρη στο Bochs) αλλά δεν έχω βρεί ακόμη τρόπο να πάρω screenshot από> το BIOS και δε θέλω να το φωτογραφήσω. Το χρειάζομαι για να δείξω πως> γίνεται η αλλαγή της εκκίνησης από CD-ROM για την εγκατάσταση. Έψαξα στο> google, αλλά δε βρήκα τίποτα, αν και δεν ήταν εξονυχιστικός έλεγχος (απλώς> ενα search με keywords BIOS screenshot)> Αν έχει κάποιος κάποια ιδέα ή έχει ήδη κάποιο τέτοιο screenshot, θα το> εκτιμούσα ιδιαιτέρως.>> Ευχαριστώ.

Me vmware isws;

-- My being refuses to be hooked up on a line.