ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Re: odhgos Mozilla - sxolia parathrhseis

Η παρατήρηση σας μας βρίσκει σύμφωνους. Είναι σημαντικό να
αναφερόμαστε σε ένα προϊόν με ένα όνομα , για να μην δημιουργείτε
σύγχυση στην κοινή γνώμη όπως επίσης για να μην βλάπτεται το ίδιο
το προϊόν.

Η προσπάθεια μας ήταν να δημιουργήσουμε ένα οδηγό ο οποίος να
είναι βασισμένος στην ελληνική διανομή του mozilla 1.3.1 ( http://moz.sourceforge.net/).
έτσι για να μην δημιουργηθεί σύγχυση στον αναγνώστη, βιαστήκαμε
στα μεταφρασμένα μηνύματα της ελληνικής διανομής.

Επειδή ο mozilla βρίσκεται σε μια μεταβατική περίοδο, ίσως αυτό
να είναι έναυσμα τα ονόματα των προγραμμάτων (browser και messenger)
να ξανασυζητηθούν για να είναι σύμφωνα με τα νέα δεδομένα.

Σαν πρώτη σκέψη , νομίζω ότι επειδή πρόκειται για την ονομασία
προϊόντων , οι όροι (mozilla browser και mozilla messenger) θα ήταν
πιο σωστό να παραμείνουν ως έχουν. Συνήθως τα brand δεν εξελληνίζονται.
(πχ gnome, linux,. kde, openoffice).

Από την άλλη βέβαια θα μπορούσε κάποιος να πει ότι ο όρος
"Πρόγραμμα Αλληλογραφίας & συζητήσεων" ότι είναι σαφέστατος
ακόμα και για ένα αρχάριο χρήστη.

Το θέμα που θέσατε σίγουρα είναι σημαντικό και νομίζω
ότι θα έπρεπε να συζητηθεί και να ακουστούν και άλλες απόψεις

Ευχαριστώ πολύ
Κυριαζής Γιάννης

Vaggelis Kapoulas wrote:

Γeια και χαρά,

Μια παρατήρηση σχετικά με τη μετάφραση των "Navigator" και "Messenger". Το "Navigator" νομίζω πως ορθά αποδώθηκε ως "Πλοηγός". Ομως το "Messenger" έγινε "Αλληλογραφία και συζήτηση" που δεν είναι ευθεία απόδοση του όρου (πράγμα που κατ' αρχάς δεν είναι κακό). Με δεδομένη, όμως, την επερχόμενη αλλαγή στην αρχιτεκονική του Mozilla και οτι τα "Mozilla Navigator" και "Mozilla Messenger" θα αλλάξουν σε "Mozilla Browser" και "Mozilla Mail", έχει ζητηθεί να γίνεται συγκεκριμένη χρήση των συγκεκριμένων όρων (δείτε το κείμενο στη διεύθυνση http://www.mozilla.org/roadmap/branding.html). Για να είναι ο οδηγός συμβατός με το παραπάνω νομίζω οτι πρέπει να αναζητηθεί διαφορετικός όρος για το "Messenger". Δεν νομίζω οτι μπορώ να προτείνω κάποιον κατάλληλο όρο ("Αγγελιοφόρος"; "Ταχυδρόμος";) αλλά νομίζω πως κάτι καλό θα βρεθεί.

Φιλικά,

Βαγγέλης