ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Aνακοίνωση στα αγγλικά για τους οδηγούς

  • Subject: Aνακοίνωση στα αγγλικά για τους οδηγούς
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 7 Aug 2003 15:12:05 +0300
Γεια σε όλους,
Πιστεύω ότι η συγγραφή των οδηγών είναι κάτι σημαντικό για όλη την κοινότητα
ανοικτού κώδικα και όχι μόνο για την Ελλάδα. Είναι μάλιστα μια κίνηση που
πρέπει να γίνει γνωστή και σε άλλες χώρες και να ακολουθηθεί έτσι το
παράδειγμα αυτό.
Θα πρέπει έτσι να γίνουν ανακοινώσεις στα κατάλληλα sites για τους οδηγούς
αυτούς αλλά θα πρέπει να γραφτούν κείμενα στα αγγλικά γι' αυτό το σκοπό.
Όσον αφορά το Debian έχω κάνει τις απαραίτητες κινήσεις και απλώς περιμένουν
το κείμενο της ανακοίνωσης (για την ακρίβεια ένα link σε άρθρο του ellak.gr
που να περιέχει την ανακοίνωση στα αγγλικά).
Νομίζω όμως ότι κάθε ανακοίνωση θα πρέπει να περιέχει και αναφορά και στους
άλλους οδηγούς γιατί πρόκειται για μια συνολική προσπάθεια.
Αντίστοιχα, IMHO (ελληνιστί ΚΤΤΜΓ :-) οι οδηγοί του OpenOffice και του
Mozilla, θα ήταν καλό να ανακοινωθούν στα αντίστοιχα sites.

Η ανακοίνωση θα μπορούσε να έχει την εξής δομή:

Open Source Guide for <X> in Greek

Text about the guide and its contents.
Link to the guides.

Text about <X>

Text about ΕΔΕΤ/GRNET.
References to the other guides and URLs.

Text about the creator.

όπου <X> OpenOffice, Mozilla ή Debian.
Σχόλια?

--