ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Visions of Possible Worlds

Alexios Zavras wrote [edited]:
> Giayto akribws to thema (th filosofia toy open source
> se tomeis ektos software) egrapsa (co-authored) ena paper
> poy molis egine dekto se mia conference
> gia "Visions of Possible Worlds".
> Proteinoyme to Open-Source ws montelo anaptykshs kai alloy...

Opws eixa yposxethei, idoy merikes akoma plhrofories...

Diorganwnetai ena synedrio gia syzhthseis gia "mellontikes katastaseis
pragmatwn" -- h arxh htan sxetika me to periballon kai th diathrhsh toy.
Kammia sxesh me software h computer science, to antikeimeno einai design
(alla sthn oysia teleiws inter-disciplinary, afoy opoiosdhpote mporei
na syneisferei se tetoia erwthmata).  Kai afoy zhtoysan "visions"
gia to pws tha mporoyse na einai o mellontikos kosmos, egw ws fanatikos
yposthrikths ths filosofias toy open-source (genikotera), syn-egrapsa
mazi me mia eidikh toy kladoy (toy design) ena paper poy perigrafei
th filosofia kai thn proballei ws orama gia ena mellontiko kosmo.

H conference htan na einai poly kleisth (8 papers accepted ola ki ola),
alla telika megalwse ligo ki egine 1.5 mera (apo mia) -- den kserw
akoma posa presentations tha exei.  A, kai to presentation (ektos
apo to paper) theloyn na einai "experimental synthetic visual presentation"
(poy akoma perimenoyme dieykrinhseis).

Ki epeidh einai kalytera na to diabazete apo thn phgh, idoy dyo copy-paste.
Apo to announcement kai call for papers:
    The Faculty of Design at the INDACO Department of the Politecnico
    di Milano and the Triennale di Milano, backed by the United Nations
    Environment Programme, Division of Technology, Industry and Economics,
    are organizaing the international conference "Visions of Possible Worlds
    -- Scenarios and proposals for sustainability --
    A new social role for designers and design schools."
    The conference will take place on the 28th and 29th of November 2003
    at the Triennale di Milano (http://www.triennale.it).

Kai apo ta epomena mails:
    [T]his one will be a particular kind of design conference: a conference
    in which the focus will NOT be on specific projects or methodologies,
    but on VISIONS on [...] ways of living and thinking (and on the role
    of design to promote them).
    The expression "vision" is here to be intended as an image and/or
    a narrative able to give the audience a BROADEN, but at the same time
    SYNTHETIC view on some aspects of the sustainable society, and on the
    related ways of living (i.e. thinking, behaving, producing, ...).

Plhrofories gia thn conference sto:
    http://www.design.polimi.it/events/
(kai meta plohghsh, dystyxws den einai aplh html, alla Flash).
Diabaste eidika to "Aims"...

Proswpika pisteyw oti sta epomena xronia ayto to thema
(open-source gia polla alla themata ektos software)
tha syzhththei kai tha ekselixthei poly (ki egw eimai
panta sthn prwtoporia :-).

--
-- zvr --
    | H eytyxia den exei enoxes |       zvr [ at ] pobox [ dot ] com

πλοήγηση μηνυμάτων