ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: FYI-ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

  • Subject: Re: FYI-ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
  • From: Dimitris Tsigos <tsigos [ at ] VTrip [ dot ] net>
  • Date: Fri, 14 Nov 2003 19:23:50 +0200 (GTB Standard Time)
H κίνηση είναι πολύ ενδιαφέρουσα και αξίζουν συγχαρητήρια στους εμπνευστές
της! Η διαπίστωση ότι ο κλάδος επαγγελμάτων της Πληροφορικής είναι ξέφραγο
αμπέλι είναι η άσχημη καθημερινή πραγματικότητα για κάθε Πληροφορικό, σε
ιδιωτικό και δημόσιο τομέα.

Κάθε λογικός Πληροφορικός αναγνωρίζει ότι η ίδρυση επιμελητηρίου είναι το
κομβικό σημείο για την οριοθέτηση και κατοχύρωση του επαγγέλματος.

Το γεγονός αυτό έχει αναγνωρίσει και η Ένωση Πληροφορικών Ελλάδας, και η
ίδρυση Εθνικού Επιμελητηρίου Πληροφορικής αποτελεί τον κεντρικό της στόχο:

- http://www.epe.org.gr/orama.jsp
- http://www.epe.org.gr/idritikidiakirixi.jsp
- http://www.epe.org.gr/basikoistoxoi.jsp

Τόσο σαν μέλος της ΕΠΕ, όσο σαν Πληροφορικός αλλά και επιχειρηματίας,
χαιρετίζω κάθε πρωτοβουλία  προς την ίδρυση Επιμελητηρίου!

Δημήτρης Τσίγκος

Ειδικός Γραμματέας Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδας
Μέλος Παραρτήματος Αθήνας

---
Dimitrios Tsigos
Managing Director