ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Eρώτηση για Εκτυπώσεις

O Panayotis Katsaloulis  leei:
> Me ti programma to eftia3es to PDF;
> Ti fonts xrhsimopoihses gia to keimeno;

Ο Μιχάλης απαντάει:

Με ΟpenOffice 1.1.0.
Δέν έκανα καμία πρόσθεση ή αλλαγή στις γραμμοσειρές του ΟΟ.
Το όνομα της γραμμοσειράς στο δείγμα που σας έστειλα είναι απλό
'Courier'.  Έχω δοκιμάσει και το 'Γρεεκ Ψοθριερ', αλλά δεν πέτυχε...
Και εν τέλη... Χμμμμ.. υπάρχει και κάποια άλλη γραμμοσειρα εν
ονόματι 'Courier New', ας την δοκιμάσουμε και αυτή και....

Ού. ΒΟΙΛΑ!!!   Ελληνικά γράμματα στον εκτυπωτή μου.

Λοιπών παιδιά, δεν ξέρω τί έγινε, αλλά όπως φαίνεται, το θαύμα
εγέναιτο...  Η απόδειξη στην προσθήκη αυτού του μυνήματος.

Άν κάποιος απ εσάς έχει εξήγηση, ευχαρίστως να την ακούσω...

Αν όχι, σας ευχαριστώ και πάλι για τις ιδέες, προφανώς βοήθησαν.

Να'στε καλά.

Μιχάλης Βελετάς