ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Apt, Apt4Rpm, Synaptic kai loipa...

On Monday 15 March 2004 22:36, Filippos Papadopoulos wrote:

> Ακόμα θέλω να μάθω, αν κάποιος hardcore Debianας ξέρει, (κ.
> Μαργαρίτης ίσως ;) αν υπάρχουν development libraries και tools για
> το APT.

για τα υπόλοιπα δεν ξέρω αλλά όσον αφορά development tools για το apt μάλλον
θες τα ακόλουθα:

libapt-pkg-dev - Development files for APT's libapt-pkg and libapt-inst
libapt-pkg-doc - Documentation for APT development
libapt-pkg-perl - Perl interface to libapt-pkg

όσον αφορά γενικά εργαλεία για το apt, υπάρχουν αρκετά!
apt-build - Frontend to apt to build, optimize and install packages
apt-cacher - Caching system for .deb packages
aptconf - Debconf infrastructure for setting up apt sources
apt-doc - Documentation for APT
apt-dpkg-ref - APT, Dpkg Quick Reference sheet
apt-file - APT package searching utility -- command-line interface
aptitude - curses-based apt frontend
apt-listbugs - Lists critical bugs before each apt installation
apt-listchanges - Display new Debian changelog entries from .deb archives
apt-move - Maintain Debian packages in a package pool
apt-proxy - Debian archive proxy and partial mirror builder
apt-rdepends - Recursively lists package dependencies
apt-show-source - Shows source-package information
apt-show-versions - Lists available package versions with distribution
apt-spy - writes a sources.list file based on bandwidth tests
apt-src - manage Debian source packages
apt-utils - APT utility programs
apt-zip - Update a non-networked computer using apt and removable media
auto-apt - package search by file and on-demand package installation tool
cron-apt - Automatic update of packages using apt

αυτά εμφανίστηκαν με ένα απλό apt-cache search apt (ανάμεσα σε άλλα!)
Από όλα αυτά έχω χρησιμοποιήσει τα apt-utils, το cron-apt, apt-listbugs και
λιγότερο το apt-build (το cron-apt ειδικά για server είναι ότι πρέπει!).