ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: developer meeting (draft)

On Thursday 15 April 2004 09:21, Giannis Stoilis wrote:
> Konstantinos Margaritis wrote:
> Δεν ξέρω κατά πόσο είναι χρήσιμο. Δεν αναπτύσουμε και πολύ
> λογισμικό εδώ στην Ελλάδα. Υπάρχει πολύ κίνηση στις μεταφράσεις ,
> αλλά αυτό δεν είναι κάτι που θέλει συνάντηση...

χρήσιμο είναι σίγουρα! αλλά όπως σωστά επισημαίνεις μετά στο mail, ένα
all-day translation θα προχωρούσε πάρα πολύ τη διαδικασία.

Αυτό που ίσως δεν επισήμανα εγώ καλά στο email μου είναι ότι μπορούν
να χωριστούν ομάδες ενδιαφέροντος. Οι μεταφραστές θα κάνουν
μεταφράσεις, οι coders θα γράφουν κώδικα κλπ... οπότε το σημαντικό
είναι να οριστούν οι ομάδες και να εκδηλωθεί το ενδιαφέρον για κάθε
ομάδα. Αν π.χ. κανείς δε θέλει να κάνει testing, ε προφανώς δε θα
έχουμε ομάδα testing!

Αλλά μέχρι τώρα έχω λάβει θετικές απαντήσεις πάνω στην ιδέα. Στο χέρι
μας είναι να το οργανώσουμε και να βγεί κάτι καλό. Αν βγεί καλό,
μπορεί να καθιερωθεί και να γίνεται τακτικά κάτι τέτοιο.

Κώστας