ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Developer Workshop (new draft, followup)

Αρχικό μήνυμα από  Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>:

> Μάλλον εννοείς 3-4 ή 10-11 Ιουλίου. Ο αρχικός σκοπός ήταν να γίνει
> _μετά_ την εξεταστική των φοιτητών. Αν γίνει πριν αμφιβάλλω αν θα
> έρθουν φοιτητές. Πέρα από αυτό, αν γίνει τέλος του Μαϊου εγώ θα λείπω
> (debconf4 :-), αν και φυσικά αυτός δεν είναι λόγος να μη γίνει, απλώς
> θα είναι δύσκολο να βοηθήσω.

Χμ, 3-4/10-11 Ιουλίου πιθανότατα κάποιοι να μην έχουνε τελειώσει ακόμα (όπως
εμείς). Και αν το σπρώξουμε κι άλλο, πιθανότατα κάποιοι μη-φοιτητές να
βρίσκονται σε διακοπές.

Anyway, το καλύτερο θα ήταν στο πινακάκι που έχεις βάλει στο wiki να προστεθεί
ακόμα ένα column για τις επιθυμητές ημερομηνίες που μπορεί ο καθένας να
συμμετέχει. (το προσθέτω εγώ, αν διαφωνείτε το διαγράφουμε).

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering

πλοήγηση μηνυμάτων