ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Δήλωση φακέλου εγκαταστασης για τα rpm

  • Subject: Δήλωση φακέλου εγκαταστασης για τα rpm
  • From: Κωνσταντίνος Καραδάμογλου <karadamoglou_k [ at ] yahoo [ dot ] gr>
  • Date: Sun, 09 May 2004 18:10:22 +0300
Θα ήθελα να μάθω εάν κατα την εγκατάσταση ενός rpm μπορώ να δώσω εγώ το directory της εγκατάστασης. Μερικά προγράμματα βρίσκονται στο /usr/shara άλλα στο /usr/local και αλλού. θα ήθελα να έχω όλες εγκαταστάσεις σε ένα φάκελο για καλύτερη διαχείριση.

Τέλος εάν έχετε πληροφορίες ή tips για σωστή διαχείριση των rpms θα το εκτιμούσα πάρα πολύ.

Ευχαριστώ, Κώστας

πλοήγηση μηνυμάτων