ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

RE: [Open-source] Δήλωση φακέλου εγκαταστασης για τα rpm

> το
> /usr/shara
> ένα

> στο linux (και όχι μόνο) όσον αφορά κάποια στοιχειώδη πράγματα, όπως ότι
> τα κοινώς executable binaries/scripts πηγαίνουν στο bin, οι δαίμονες κ.λπ.
> στο sbin, οι βιβλιοθήκες στο lib κ.ο.κ. Φυσικά αυτή δεν είναι μια
> εξαντλητική ανάλυση τι εγκαθίσταται που, γι' αυτό μπορείς να διαβάσεις τα
> σχετικά howto κι αν σε ενδιαφέρει περισσότερο το θέμα να ανατρέξεις σε
> documentation της κάθε διανομής που εξηγεί τη λογική γιατί χρησιμοποιεί
> [...]

Αυτά που περιγράφω παραπάνω δεν είναι προβλήματα, και σαφώς δεν αφορούν το
rpm αυτό καθεαυτό, αλλά είναι θέματα που ανακύπτουν λόγω της πολυπλοκότητας
του λογισμικού, κάτι φυσικό άλλωστε σε οποιαδήποτε σύγχρονη διανομή linux.

Φιλικά,
Ζ.

πλοήγηση μηνυμάτων