ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: proprietary software

Συμφωνώ, αν και οι ομάδες - στόχος δεν είναι πάντα οι ίδιες (πχ. στόχος αρχικού email), ούτε όλοι έχουν την ίδια αντίληψη των πραγμάτων (πχ. 'το θέλω σε word και όχι σε pdf... γιατί... ')

Επαναλαμβάνω όμως ότι συμφωνώ και ότι είναι αναγκαία η συνεχιζόμενη προσπάθεια.

Θανάσης

Serafeim Zanikolas wrote:

Ισως θα πρέπει κάποια στιγμή να αναφερθεί πως δεν πρόκειται να πείσουμε για την
ωρίμανση του ελεύθερου λογισμικού ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ!

Νομίζω ότι είναι ατυχές να στέλνονται κατ'επανάληψη κείμενα σε word doc σε αυτή
τη  λίστα -- και δεν έχει σημασία αν το άνοιγμα τους είναι εφικτό ή όχι με
ελεύθερο λογισμικό. Φυσικά δεν είναι εύκολο να αλλάξουν όλοι τρόπο εργασίας από
τη μια στιγμή στην άλλη αλλά για το συγκεκριμένο θέμα τουλάχιστον μπορεί έυκολα
να γίνει μετατροπή σε pdf.

Υπάρχουν κι άλλα παρόμοια παραδείγματα αλλά θέλω να πιστεύω πως είναι μόνο θέμα
χρόνου να αλλάξουν δεδομένης της καλής πορείας που έχει ξεκινήσει.

-S