ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Developer Workshop (new draft, followup)

Στο www.ellak.gr έχουν αναρτηθεί οι ημερομηνίες 17 και 18 Ιουλίου ως τελικές, και αν κατάλαβα καλά μετά την καταμέτρηση του τόπου διαμονής έχει κλίνει η τοποθεσία προς την Αθήνα. Εδώ θα ήθελα να καταθέσω την ένσταση μου σε δυο σημεία α) όπως άκριβως το κεντρικό κράτος για λόγους "ευκολίας" έχει μεταφέρει το 80% του ελληνικού πληθυσμού στα τέσσερα αστικά κέντρα και έχει δημιουργήσει απίστευτες δυσκολίες σε όλους μας, έτσι και εμείς βιαστήκαμε να υποθέσουμε ότι αν διοργανωθεί στην Αθήνα θα έχει περισσότερη μαζικότητα. β) Η αριθμητική του τόπου διαμονής δεν είναι ψηφοφορία. Επειδή όμως δεν έχω δει αντιδράσεις, υποθέτω ότι οι υπόλοιποι είναι σύμφωνοι με την διοργάνωση και θέλω να προχωρήσω παρακάτω.

1. Εχουν ειπωθεί ορισμένες προτάσεις για τον χώρο. Μπορεί να οριστικοποιηθεί και αυτό; 2. Εχει αναφερθεί η έννοια των χορηγών. Υπάρχει κάποια ιδέα για το ποια θα είναι τα έξοδα, και τα κίνητρα των χορηγών. Το "target group" δηλαδή καμμιά πενηνταριά developers του open source, δεν αφήνει πολλά περιθώρια προβολής ενός χορηγού. 3. Οι προγραμματιστές τελικά είναι όντως σκοτεινά όντα, γιατί από όσους έχουν δηλώσει συμμετοχή εγώ προσωπικά γνωρίζω άλλους τόσους που επιθυμούν να παρευρίσκονται και δεν έχουν εκδηλωθεί. 4. Τέλος, νομίζω ότι μια διαφήμιση της εκδήλωσης θα βοηθούσε να εκδηλωθεί ενδιαφέρον και από άλλους που δεν είναι τόσο σχετικοί. Μήπως κάποιο δελτίο Τύπου; Μήπως κάποιο mailing list; Κάποιο φυλλάδιο στις σχολές πριν κλείσουν για καλοκαίρι; Κάποια ανακοίνωση στα IRC; Τα θεωρούμε θεμιτούς τρόπους προβολής;

Φιλικά

Στάθης Αλεξόπουλος