ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Infosystem 2004

Καλησπέρα σας,
πριν από μερικές εβδομάδες μου ήρθαν τα χαρτιά αίτησης συμμετοχής στην infosystem 2004. Το ΔΣ γενικά θεωρεί μέγιστης σημασίας να ξαναπαρουσιαστούμε στην Infosystem. Το θέμα είναι, όπως πάντα, οικονομικό. Έχουμε τα λεφτά να πάμε; Η απάντηση είναι ΝΑΙ. - Για να πάμε μόνοι μας, με δωρεά το περίπτερο από την ίδια την HELEXPO, είναι ακόμα φλου το θέμα. Η κ. Δαλκράνη ακόμα μέχρι σήμερα δεν μου έχει δώσει απάντηση. Οπότε, περιμένουμε. (Πιστέψτε με, την έχω ενοχλήσει ΠΟΛΥ) - Διοργανώνεται ένα "Φεστιβάλ Υψηλής Τεχνολογίας" μέσα στην infosystem 2004. Οι τύποι που το διοργανώνουν θα νοικιάσουν ένα ολόκληρο περίπτερο(ένα κτήριο δηλαδή) και καλούν μέσα να συμμετάσχει δωρεάν όποιος έχει κάτι να παρουσιάσει σχετικά με υψηλή τεχνολογία. Είχαμε μια προκαταρκτική συνάντηση, στην οποία ήταν επίσης καλεσμένοι οι HELMUG. Στην επόμενη συνάντηση, θα συμμετάσχουν και τα ασύρματα δίκτυα θεσσαλονίκης(TWMN, wthess, κλπ) και πιθανότατα η ΕΕΧΙ, μέσω τηλεφώνου. Το disabled.gr είναι επίσης πρόθυμο να συμμετάσχει. Σε γενικές γραμμές είμαι πολύ θετικός για το όλο θέμα, αλλά πρέπει να συζητηθούν πολλά ακόμα. Γενικά, είναι η καλύτερη πρόταση, διότι θα έχουμε άφθονο χώρο στην διάθεσή μας. - Έγιναν κάποιες συζητήσεις, για να μας βοηθήσει και το πανεπιστήμιο Μακεδονίας στο όλο θέμα. Αν όλα αποτύχουν, θα στεγαστούμε στο ίδιο stand με αυτούς. Συζητήσαμε για 25 τετραγωνικά μέτρα ολόδικά μας, πράγμα που είναι άψογο.

Αυτά με την παρουσία μας. Το θέμα είναι τώρα τι να κάνουμε όταν πάμε εκεί. Σκέφτηκα να κάνουμε μία κλήρωση με δώρα, για όσους γραφτούς στον σύλλογο. - Μίλησα με Παπασωτηρίου. Μπορεί να μας χορηγήσει δωρεάν μόνο 6-7 παλιά βιβλία ή παλιά distributions. Όμως, μπορεί, κατά την διάρκεια της έκθεσης, να δώσει 15% έκπτωση σε όλα τα προϊόντα σχετικά με Linux, μέσω ενός κουπονιού που θα μοιράζουμε στην έκθεση. - Μίλησα με Magenta. Τους είπα πόσο μου αρέσει το πακετάκι OpenOffice που έχουν φτιάξει. Μας κάνουν δώρο 5 κομμάτια, για να τα μοιράσουμε.
- Μίλησα με RAM. Συμφωνήσαμε να μοιράσουμε 10000 CDs με knoppel 0.4.
- Μίλησα με EEXI και Infolab, για το πόσο είναι δυνατόν να προσφέρουν κάποια δωρεάν σεμινάρια, σε άτομα που θα κερδίσουν στην κλήρωση. Και οι δύο μου απάντησαν θετικά, για το τι ακριβώς όμως θα δώσουν, είμαι ακόμα στις διαπραγματεύσεις.

Όπως βλέπετε, πολλά καλά μας περιμένουν. Φυσικά όμως, υπάρχουν και άλλα που πρέπει να γίνουν: - Μπλουζάκια: Σε αυτήν την έκθεση θέλω να μοιράσουμε μπλουζάκια. Τόσα χρόνια και ακόμα δεν έχουμε κάνει τίποτα για το θέμα. Ντροπή... Θα μιλήσω με την HELMUG, να μου πούνε περισσότερα. - Φυλλάδια. Αυτά που μοίραρα στην προχθεσινή ομιλία μου ήταν καλά, αν και λιτά [σημείωση: τα κείμενα ήταν μία ευγενική χορηγία του ellak.gr, αν και ποτέ δεν το έμαθαν... ;-) ]. Πρέπει να φτιάξουμε και τέτοια. Θα μιλήσω με HELMUG ή TWMN για περισσότερα.

Φυσικά, όλα αυτά είναι πολύ ωραία, αρκεί να υπάρχουν άτομα να τα δείξουν. Έχουμε 4 μήνες μπροστά μας. Σας είναι εύκολο να κανονίσετε το πρόγραμμά σας να ανέβετε όσοι περισσότεροι μπορείτε στην Θεσσαλονίκη να βοηθήσετε; Σας υπόσχομαι να σας βγει η μέση στο κουβάλημα και να βραχνιάσετε από το πολύ λέγειν. Επίσης, αν ακολουθήσουμε το περσινό παράδειγμα, κάθε βράδυ θα βγαίνουμε για φαγητό και πιοτο. Ελάτε εσείς και βλέπουμε. Σοβαρά τώρα, χρειαζόμαστε άτομα που να μπορούν "δείξουν" πράγματα στο Linux. Τι ωραίο που το gnomemeeting, το gimp, η επιφάνεια εργασίας μας, και όλα αυτά.

Επίσης, ψάχνουμε για χορηγούς, για να παρουσιαστούμε και στην Comdex 2004, και να κάνουμε τα ίδια. Η παρουσία μας εκεί απαιτεί μετρητά 3000 Ευρώ.

Για όλα τα παραπάνω, θέλω να ακούσω ιδέες, προτάσεις κλπ.

Φιλικά
- Γιάννης Στοΐλης

πλοήγηση μηνυμάτων