ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

weblog software ?

Koitazw gia weblogs, kai eipa na rwthsw thn koinothta
gia tis sxetikes empeiries ths...  Eite reply se mena,
eite sth lista, o,ti thelete.

tech requirements: (in decreasing order of preference)
- open-source (obviously)
- should run on own GNU/Linux server (not interested in "hosted" solution)
- should use css for formatting
- no php
- preferably no mysql/postgres/... db server
- ideally no perl :-)
- ideally, simple text/file interface
- optional, availability of search (connection to glimpse, namazu, ...)

background: paradosiaka eftiaxna selides me to xeri (html),
and I'm ok with that.  Me wiki anakalypsa oti mporw na organwsw
plhroforia akoma pio grhgora kai apodotika -- opote twra merika
ta grafw etsi (alla oxi ola: to formatting pasxei akoma).
Lew mhpws to weblog bohthhsei akoma perissotero
(xwris na eimai sigoyros) -- sthn oysia ekseliksh
mias selidas "News"... (kai ths selidas "Links" kai merikwn allwn).

Any input much appreciated,
--
-- zvr --