ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Οδηγός Προσπελασιμότητας

Αγαπητοί μου φίλοι,

Θέλω να δημιουργήσω έναν Οδηγό Προσπελασιμότητας για το www.disabled.gr κάτι
αντίστοιχο δηλαδή με το http://www.disabled.gr/ThesAccess αλλά πιο σύγχρονο
και πιο εύκολο για τετραπληγικούς.

Έχω κακοσυνηθίσει από το php nuke και τα άλλα καλούδια και θέλω κάτι
αντίστοιχο. Ο Οδηγός Προσπελασιμότητας θα περιλαμβάνει καταστήματα, μέσα
μαζικών μεταφορών, υπηρεσίες, καφετέριες και οτιδήποτε άλλο είναι
προσπελάσιμο στους ανθρώπους με κινητικές ή άλλες αναπηρίες.

Καταρχήν πρέπει να ταξινομείται ανά πόλη, δηλαδή Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ρόδος,
Χανιά και πάει λέγοντας.

Δευτερευόντως πρέπει να ταξινομείται ανά χρήση ή κλάδο, δηλαδή προσπελάσιμα
ταξί, προσπελάσιμα λεωφορεία, ξενοδοχεία, εστιατόρια, καταστήματα
ορθοπεδικών, σουπερ μάρκετ κ.ο.κ.

Δηλαδή, όταν κάποιος θέλει να κάνει browse στα προσπελάσιμα ταξί, να μπορεί
να βρει τόσο τα ταξί της Αθήνας όσο και της Θεσσαλονίκης, αλλά και της Ρόδου
ή οπουδήποτε αλλού υπάρχουν ταξί.

Όποιος ψάχνει για προσπελάσιμα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα να κάνει κλικ πάνω
στο αντίστοιχο link και να βρίσκει σε ποιες πόλεις νοικιάζουν προσπελάσιμα
αυτοκίνητα.

Όποιος ψάχνει μόνο για Αθήνα, να κάνει κλικ στο Αθήνα και από κει και πέρα
να του βγαίνουν οι υποκατάλογοι που αντιστοιχούν μόνο στην Αθήνα.

Ο Οδηγός δε θα είναι ιδιαίτερα μεγάλος, επειδή δυστυχώς στην Ελλάδα τα
προσπελάσιμα καταστήματα είναι ελάχιστα.

Κάθε εγγραφή επιχείρησης ή υπηρεσίας ή καταστήματος ή φορέα πρέπει να έχει
μία κεντρική φωτογραφία, μία περίληψη για το τι κάνει και το προφίλ αυτής
της εγγραφής, καθώς επίσης thumbnails με μικρές φωτογραφιούλες με λ.χ. την
τουαλέτα ή τα τραπέζια ή άλλες υποδομές, ώστε να μπορεί ο χρήστης να βλέπει
τις φωτογραφίες ώστε να ξέρει εάν μπορεί να το χρησιμοποιήσει ή όχι.

Το www.disabled.gr λειτουργεί σε linux, γι αυτό ψάχνω κάποια εφαρμογή linux.
Επειδή όλοι εμείς έχουμε σοβαρές τετραπληγίες, θα μας ήταν πολύ βολικό το
upload των φωτογραφιών να μπορεί να γίνει από το script και ταυτοχρόνως το
ίδιο το script να μειώνει τον όγκο της φωτογραφίας και να δημιουργεί και το
σχετικό thumbnail.

Όσο πιο προσπελάσιμο είναι το script, τόσα περισσότερα δεδομένα θα μπορούμε
να ανεβάζουμε.

Καλά θα ήταν να έχει εσωτερικό search engine αλλά εάν δεν έχει δε μας
πειράζει ιδιαίτερα.

Ξέρετε τίποτα τέτοια scriptάκια; Έχω δει κάποια scriptάκια για τη διαχείριση
φωτογραφιών λ.χ. το 4images που είναι μεν καλά, αλλά προορίζονται κυρίως για
τη δημιουργία gallery και όχι για τη δημιουργία directory. Χρειάζεται πολύ
χακάρισμα το 4images για να παίξει σ' αυτή τη δουλειά κι εγώ είμαι τελείως
άσχετος από php.

Εάν έχετε καμιά ιδέα για το από πού μπορώ να ξεκινήσω να ψάχνω για τέτοιο
scriptάκι στείλτε μου ένα email στο nikos [ at ] ath [ dot ] forthnet [ dot ] gr επειδή δεν είμαι
τόσο συνεπής στην ανάγνωση των mailing lists. Τελευταία έχει πέσει πολύ
δουλειά και δεν προλαβαίνω να παίξω με τα δικά μας παιχνίδια.

Χαιρετισμούς,
Νίκος

www.DISABLED.GR - ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ ΝΠΙΔ Μη Κερδοσκοπικό Υποστηρικτικό
3 Septevriou 30, 54636 Greece
tel. (30) 2310 211915, fax (30)2310 968178

πλοήγηση μηνυμάτων