ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

2nd intl conf. on typography

Epigrammatiko update apo to 2o synedrio typografias.

Gia themata poy mas aforoyn, milhsa me toys ypeythynoys ths Microsoft,
alla kai ths Adobe kai merikwn allwn "megalwn" paiktwn.
Pio diafwtistikh ap'ola htan h koybenta me Microsoft,
gia to ti mellei genesthai sto Longhorn (== next windows version).
Anamenete polles (*polles*) allages...  kai apo texnologikh apopsh
kai apo nomikh.  Prepei apo twra na skeftomaste tropoys antimetwpishs...

Epistrefw thn Pempth, opote tha grapsw ektenestera meta...
--
-- zvr --
    | H eytyxia den exei enoxes |       zvr [ at ] pobox [ dot ] com

πλοήγηση μηνυμάτων