ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: spamming αλά ελληνικά (Fw: [Info] PLASMA TV)

  • Subject: Re: spamming αλά ελληνικά (Fw: [Info] PLASMA TV)
  • From: Dimitris Korbetis <korb [ at ] uth [ dot ] gr>
  • Date: Tue, 29 Jun 2004 02:23:45 +0300
Φυσικά, πρώτα όμως θα πρέπει να διορθώσεις τα ορθογραφικά λάθη

:-)

Konstantinos Margaritis wrote:

On Τρι 29 Ιουν 2004 00:23, Dimitris Korbetis wrote:

Αν δεν κάνω λάθος, απ ότι φαίνεται απο τα link to spam είναι
παράνομο και στην Ελλάδα
http://www.euro.cauce.org/en/countries/c_gr.html
http://europa.eu.int/comm/consumers/cons_int/safe_shop/dist_sell/di
st01_el.pdf

μπορείς λοιπόν να προσθέσεις στην αρχή και κάτι σαν το παρακάτω:

Παρακαλώ μη μου ξαναστείλετε ηλεκτρονικές διαφημήσεις. ΔΕΝ σας έχω
δώσει άδεια να μου στελνετε διαφημιστικό υλικο στη διεύθυνση
ηλεκτρονικου ταχυδρομείου μου. Συμφωνα με την κοινοτική οδηγία
97/7/EC η αποστολή διαφημιστικού υλικού χωρις την προηγούμενη άδεια
του παραπλήπτη ειναι ΠΑΡΑΝΟΜΗ.

Πολύ καλύτερο!!! Έχω την άδειά σου να το χρησιμοποιώ σε μελλοντικούς spammers? :-)

πλοήγηση μηνυμάτων