ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Fw: Re: Anti-software-patents event sti Stournari - Paraskevi 16/7

  • Subject: Fw: Re: Anti-software-patents event sti Stournari - Paraskevi 16/7
  • From: Serafeim Zanikolas <serzan [ at ] hellug [ dot ] gr>
  • Date: Sun, 4 Jul 2004 12:02:25 +0300
Γεια χαρά!

Στις 16 του μήνα η ομάδα epatents.hellug.gr οργανώνει συγκέντρωση  για
τις πατέντες λογισμικού στη Στουρνάρη, που μεταξύ άλλων θα περιλαμβάνει
μοίρασμα φυλλαδίων και επιτόπου συλλογή υπογραφών.

Ο χρόνος πλησιάζει και χρειαζόμαστε βοήθεια σε πολλά θέματα, από
αναπαραγωγή CDs και φυλλαδίων μέχρι γνωριμίες σε καταστήματα στην
περιοχή.

Οσοι ενδιαφέρεστε να βοηθήσετε ρίξτε μια ματιά στο

	http://epatents.hellug.gr/wiki/index.php/AthensEventOrg

για το τι μπορείτε να κάνετε και γραφτείτε στη λίστα της ομάδας:

Begin forwarded message:

 -- End of forwarded message --

--
Serafeim Zanikolas