ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: FYI: Finally, an Open Source Solution for Serious Project Scheduling...

  • Subject: Re: FYI: Finally, an Open Source Solution for Serious Project Scheduling...
  • From: Alexios Zavras <zvr [ at ] pobox [ dot ] com>
  • Date: Tue, 13 Jul 2004 10:51:12 +0300
Theodoros Karounos wrote [edited]:
> *The first compelling and free alternative to scheduling products such
> as Microsoft Project.*

Eeee, gkoyx, gkoyx...  Merikes sxetikes parathrhseis:

To workbench kommati ths Niku den exei peiraxtei (ekselixthei)
edw kai xronia, opote den einai akribws state-of-the-art.
Sthn oysia, eixane ena software poy den poylage kai to afhsane
Open-Source (h mallon "tha" to afhsoyne, molis ksempleksoyn
ton kwdika -- opws h Netscape ekane 6 mhnes).
Thetiko, de lew, alla oxi kai h synteleia toy kosmoy.

Alla "alternative to MS-Project" me kanena tropo.
H idia h Microsoft twra pia exei katalabei oti to Project Scheduling
prepei na ginietai diktyaka, den einai doyleia mono enos "project manager"
poy doyleyei sto PC toy -- giayto kai prowthei to Project Professional
me ton Project Server (client-server, polloi mazi, klp.).
To OpenWorkbench den exei diktyakes dynatothtes, dhl. einai antistoixo
toy "MS-Project Standard" (poy fhmes lene oti tha mpei sto Office,
opote tha to exoyn oloi :-).

Ws ek toytoy, ligh sygkrathsh sta press releases -- den lythhkane
ola ta problhmata.

Fysika, thetiko to bhma, kai mporei na apotelesei ksekinhma
gia kati oloklhrwmeno.

--
-- zvr --
    | H eytyxia den exei enoxes |       zvr [ at ] pobox [ dot ] com

πλοήγηση μηνυμάτων