ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

RE: [Open-source] Oi prwtes fwtosgrafies apo to workshop

Άλλαξα τα permissions στο άλμπουμ ώστε να μπορεί ο καθένας να προσθέσει τις
φωτογραφίες που τράβηξε. Νομίζω ότι είναι σημαντικό να μαζευτούν τα ενθύμια
αυτού του πρώτου workshop κάπου όλα μαζί, κι αν δεν έχετε κάποια καλύτερη
πρόταση πιστεύω ότι αυτός ο χώρος είναι ιδανικός.

Ζ.

ad&name=gallery&file=index&include=slideshow.php