ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

As einai mono h arxh!!!!

Loipon paidia telika apodeixthe exairetika kalo kai pera apo
kathe prosdokia (toulaxiston dikia mou). Perasa ena forero weekend!!!
Sygxarhthria therma stous diorganwtes pou pistepsan sthn idea kai thn eftasan
toso perifhma sthn ylopoihsh ths (kyria ston Kwsta ton Alexio to Zhnona kai
ta alla paidia). Kai an thelete akoma kaliteros tropos gia na dwsoume sygxarhthria
einai na feroume sto proskhnio o kathenas mas tetoies empneusmenes
idees kai na tis bohthame na pairnoun sarka kai osta. Pou shmainei praktika oti twra pou hdh eipame gia to 2o Workshop sth Thessalonikh toso grhgora sxetika den tha prepei na einai
pali osoi travhxan to koupi sto 1o workshop pou tha trexoun alla kai fresko
dynamiko! (egw dhlwnw apo twra th diathesh mou pros thn kateythynsh ayth)
Nomizw oti to pio exairetiko apo to workshop htan pera apo th xalarh atmosfaira ayth h idia h antrwpinh epafh me paidia poy mexri twra htan aproswpes e-mail addresses. Eixame nomizw thn monadikh eykairia na kanoume mia prwth gnwrimia, na milhsoyme xalara kai me fantasia na deixoume to proswpo mas. Kai ayto pou me enthousiase htan oti ola ta paidia einai poly axiologa kai me dynamiko pou an ena meros tou mono arxisei na xediplwnetai tote tha milame pragmatika gia mia kainouria synarpastikh epoxh gia to EL/LAK
sthn Ellada!!!!
Empros loipon afou mporoume as to kanoume as dwsoume energeia stis toses idees kai protaseis pou akousthkan, as arxisoume na kanoume th diafora. Kai as afhsoume pisw oles ekeines tis adynamies kai tis mikrothtes pou blepoume pote pote na ginontai "flamewares" kai alla tetoia pou twra pragmatika mou fainontai teleiws anaxia logoy. As dwsoume ton kalitero eayto mas opws ayth h prwth epafh-pou nomizw oloi prepei na symfwnoume oti apodeixthke poso
anantikatastath einai- mas edwse thn eukairia na anadeixoume!!!

As kanoume thn koinothta El/LAK sthn Ellada pragmatika na fysaei !!!!

See you all in Thesallonikh kai  prin apo ayto sta projects pou
prepei na xekinhsoume kai na oloklhrwsoume !!!

(PS. To presentation gia CVS/Subversion to stelnw twra ston Zhnona gia
na to anebasei sto ellak.gr. Mia pio plhrhs ekdoxh toy elpizw na akolouthisei syntoma! AKOMA: Ypenthymizw oti o* exellhnismos tou Debian installer kai tou manual tou theloun extra bohtheia* eidika meta tis allages orologias pou symfvnhsame sto workshop. Den nomizw pws tha prepe o Kwstas o Margariths na fortwthei oles aytes tis allages sta -pragmatika polla- .po files!!!
Epishs h idea gia ena project "Debian From Scratch" tha arxisei siga siga na
pairnei sxhma afou opws eidame yparxei arketo endiaferon. Stay tuned gia newtera!!!)

πλοήγηση μηνυμάτων