ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

RE: [Open-source] New Project: Real-time Poll/Voting system

> E, xmmm... to skefthka ki egw ligo to thema
> (ki exw kai sxetiko kwdika poy egrapsa sto workshop :-)
>
> Konstantinos Margaritis wrote [edited]:
> > Όπως το σκέφτομαι τώρα, προτείνω να υπάρχουν τρία επίπεδα πρόσβασης
> > για τους χρήστες, admins, poll/vote-creators, voters.
>
> yup.
>

> > Αυτό που θα πρέπει να καθοριστεί είναι το πρωτόκολλο επικοινωνίας
>
> Prin pas sthn epikoinwnia, as doyme to antikeimeno (periexomeno).
> Symfwnoyme me ta parakatw ?
> - kathe poll einai mono mia erwthsh
> - h erwthsh einai enos apo toys parakatw typoys:
>   = open-ended (h apanthsh einai free-form text)
>   = multiple choice (h erwthsh synodeyetai apo mia seira apanthsewn
>     kai h apanthsh einai mia apo aytes)
>   = rating (h erwthsh synodeyetai apo mia klimaka kai h apanthsh
>     einai kati mesa se ayth)
> - ta apotelesmata einai h erwthsh kai posoys pshfoys
>   phre kathe apanthsh poy dothhke (toylaxiston --
>   an thelei kapoios na bgazei kai katanomes pshfwn
>   ana wra den tha toy xalasoyme xatiri)
>

> > είναι plain text μύνημα και custom made format (δεν τις
> προτιμώ γιατί
> > πρόκειται για reinventing the wheel).
>
> Den einai re-inventing an xrhsimopoieis kati allo "already invented"
> (px MIME gia pgp signing) :-).  Kai soy glytwnoyn oles tis
> xml-parsing libs.
> Alla pros syzhthsh (blepw + kai - se oles tis lyseis).
>

> > Ο κάθε client θα λειτουργεί ως IM (π.χ. ICQ, MSN) και θα
> κάθεται idle
> > περιμένοντας ένα μήνυμα από το server.
>
> Please, no.  Den eimai katholoy fan toy push (gia
> non-real-time info) --
> as rwtaei o client ton server an exei newtera availables polls.
> Kai o kathe client mporei na rwtaei oso syxna thelei
> (once a day, every 5 mins, ...).  Think "biff" :-)
>
> To communication to blepw ws ekshs:
>
> client->server:	"eimai o zvr, ti yparxei?"
> server->client:	"den exeis apanthsei stis 13, 17, 18"
> c->s:		"gia fere th 17"
> s->c:		"poll 17: [metadata], question '...'"
> c->s:		"answer to 17: 'xxx' [signed]"
>
> H, an thelw kati allo:
> c->s: "fere ta apotelesmata ths 16"
> s->c: "parta (na mh sta xrwstaw, poy lene :-)"
>

> > * ελάχιστος αριθμός συμμετοχών για να θεωρηθεί ότι έχει βγεί
> > αποτέλεσμα
> > * μέθοδος βαθμολογίας ψήφων (εδώ θέλουμε κάποιον ειδικό σε μοντέλα
> > ψηφοφοριών)
>
> Den eimai sigoyros an ennoeis "bathmologia pshfwn" (h dikia moy
> metraei perissotero apo th dika soy) h "tropo epiloghs apotelesmatos
> once all votes are counted".  To deytero einai mallon kalytera
> na meinei ektos (se prwth fash), kai aplws na perigrafetai
> se kathe poll (opoy den einai profanes).
> Lew na meinei ektos giati yparxoyn apeires enallaktikes:
> apo apolyth pleiopshfia (50% + 1), mexri custom solutions
> opws to "TYANNOTT: Two Yesses And No No's Or Two Thirds"
> poy kanei mia 12-melhs omada poy kserw...

Thelw na shmeiwsw oti symfwna me ta liga pou exw mathei (logw spoudwn) peri
eklogikwn systhmatwn, nomizw oti se auth th fash de thelete na mpleksete me
auta ta zhthmata. Ta eklogika systhmata se olh thn istoria tous exoun dyo
basikous stoxous kai antistoixes anagkes pou eksyphretoun: th diasfalish
pleiopshfias kai ths analogikothtas ths pshfou. Opws to blepw egw, h prwth
anagkh pou erxetai na kalypsei ena tetoio systhma einai h lhpsh apofasewn
opou h telikh apanthsh mporei na einai mono mia. Apo ekei kai pera o,ti allo
se auth th fash exei mallon statistiko h dhmoskopiko xarakthra, opote to
baros ths pshfou den einai prwtista shmantiko. Epishs sta eklogika systhmata
mpainoun kai alloi parametroi opws h antistoixish pshfwn/edrwn kai h
katanomh se eklogikes perifereies, opote h ypothesh peripleketai deontws.
Kata synepeia eimai ths apopshs oti se prwth fash den einai anagkh na mpoun
tetoia erwthmata sto sxediasmo twn specifications, alla as tethoun argotera,
se epomenh fash h ws epektash tou systhmatos. H logikh sxediasmou outws h
allws einai aneksarthth apo tetoiou eidous post-processing.

> Ki alla erwthmata:
> - ta apotelesmata tha einai available prin thn oloklhrwsh ?
> - an einai kleisto poll, ta apotelesmata tha einai orata se alloys ?
>
> Me ta alla problhmata toy e-voting tha asxolhthoyme ? :-)
> px. egw thelw na tsekarw oti h pshfos moy efthase swsta,
> pws to petyxainw ?  mporw na th zhthsw na th dw ?  pws eksasfalizeis
> oti kapoios (admin h parapanw) den peirazei to apotelesma ?
> h oti den blepei tis pshfoys memonwmenwn pshfoforwn ? klp. klp.
> [gia opoion thelei, yparxei megalh bibliografia gia to ti prepei
>  na ginei -- oxi toso gia to pws, dystyxws]

Twra pou to lete auto thymithika oti gia to "ti prepei na ginei" yparxei kai
ellhnikh drasthriothta sta plaisia tou ebusiness forum: h omada ergasias
ST4. Bebaia dystyxws den exw parakolouthisei katholou tis ergasies ths
(elleipsei xronou) alla blepw oti yparxoun praktika apo tis prwtes
synanthseis/dhmosies diabouleuseis. Yparxei loipon to option gia tetoia
themata na yparksei kai kapoia epafh h mikrh syzhthsh me ta melh ths omadas,
isws prokypsei kati xrhsimo... Apla mia idea.

Z.

απαντήσεις

αναφορές

πλοήγηση μηνυμάτων