ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

RE: [workshop] Dev workshop report (english) in ellak.gr

Χαίρετε.

Με αρκετή καθυστέρηση ετοίμασα μια νέα σελίδα στο wiki για την παρουσίαση του απολογισμού του workshop στα ελληνικά.
http://www.ellak.gr/modules.php?op=modload&name=phpWiki&file=index&pagename=DevelWorkshop

Αντικατέστησα τα όποια links προς τις προηγούμενες (αλλά υπάρχει παραπομπή σε αυτές μέσα στο κείμενο). Η καινούρια σελίδα πιστεύω ότι είναι αρκετά κατατοπιστική για κάποιον που θέλει να μάθει τι έγινε εκείνες τις δύο μέρες. Πάντως είμαι ανοικτός σε παρατηρήσεις και διορθώσεις -ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη αν ξέχασα οτιδήποτε- και όποιος έχει λογαριασμό στο ellak.gr μπορεί να επέμβει απευθείας στο wiki.

Επίσης έκανα κάποιες περιορισμένες διορθώσεις στο αγγλικό κείμενο, ενσωματώνοντας και κάποιες παρατηρήσεις που στάλθηκαν στις λίστες. Για να μην πειράξω το αρχικό άρθρο του Κώστα Μαργαρίτη ανέβασα ένα καινούριο:
http://www.ellak.gr/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=273&mode=thread&order=0&thold=0
Το μόνο που θέλω να σημειώσω είναι ότι ενσωμάτωσα τα references μέσα στο κείμενο γιατί θεωρώ ότι είναι καταλληλότερα στην προκειμένη περίπτωση (αφού ούτως ή άλλως είναι απλά links).

Σε ό,τι με αφορά αυτό το κείμενο είναι ικανοποιητικά άρτιο και δεν έχω καμία αντίρρηση να προωθηθεί για οποιαδήποτε χρήση τυχόν θέλετε, όπως slashdotting κ.λπ. (αν και ίσως είναι λίγο αργά πια).

Θερμές ευχαριστίες στους Μανώλη Γαλάτουλα, Κώστα Μαργαρίτη, Αλέξιο Ζάβρα και Αστέρη Μασούρα για όλη τη συνεισφορά τους.

Φιλικά,
Ζήνων

cle&sid=267&mode=thread&order=0&thold=0&newlang=eng

> Πείτε σχόλια, και αν είναι αύριο το απόγευμα να φάμε slashdoting :-)
>
> Κώστας

πλοήγηση μηνυμάτων