ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: workshop 2?

On Σαβ 28 Αυγ 2004 18:02, Dimitris Korbetis wrote:
> Στο wiki tou ellak μπορεί να οριστούν σελίδες και περιοχές χωρίς
> authentication (όπως πχ ή  σελίδα Sandbox). Σε όλες τις υπόλοιπες
> σελίδες μπορούν να γράφουν οι εγγεγραμένοι χρήστες. Η εγγραφή στο
> ellak.gr είναι ελευθερη και μπορεί καποιος να επιλέξει να συνδέεται
> αυτόματα. Αν τελικα χρησιμοποιηθεί wiki δεν πιστεύω οτι θα βοηθούσε
> ιδιαίτερα αν μπορούσε να γράφει ο οποιοσδήποτε χωρίς
> authentication.

IMHO, το wiki μπορεί να βολέψει βραχυπρόθεσμα (δηλ. για ένα ακόμη
workshop) αλλά σύντομα θα αποδειχθεί πολύ λίγο.

Μάλλον θα πρέπει να φτιάξουμε ένα νέο site, ή να εκμεταλλευτούμε την
ήδη υπάρχουσα υποδομή του ellak.gr και να φτιάξουμε ένα plugin για το
postnuke (πιο εύκολο από ότι ακούγεται).

> Ακόμη τι μπορεί να σημαίνει το "βαρύ"  για ένα wiki και αν αυτό
> είναι κακό πώς θα μπορούσε να γίνει ελαφρύτερο ?
>
> Απ ότι φάνηκε απο το προηγούμενο workshop, πολλοί δυσκολεύτηκαν να
> προσθέσουν τις πληροφορίες τους στο wiki. Αν λοιπόν υπάρχει χρόνος
> και όρεξη θα μπορούσαμε να δοκιμάζαμε και κάτι πιο εξειδικευμένο
> και πιο κοντά στις απαιτήσεις που θα στείλει ο Κώστας  (κατι σε
> groupware ισως ?)

Το groupware από την άλλη ίσως να είναι και υπερβολικό αν και δεν έχω
παίξει με κάποιο συγκεκριμένα...

Αν πρόκειται να φτιάξουμε νέο site θα πρέπει να το κάνουμε σύντομα...
Εν πάσει περιπτώσει, αργότερα σήμερα θα ακολουθήσει mail με τις
προδιαγραφές του site, όπως είχαν αναφερθεί στη λίστα.

Κώστας